1- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
بله , شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.
2- آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم ؟
بله , اگر شما به هر دلیلی امکان خرید اینترنتی ندارید , می توانید با کارشناسان مجرب مدیکال اید تماس گرفته و سفارش خود را بصورت تلفنی انجام دهید. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام شما می توانید با شماره 09122582104 تماس حاصل فرمایید.
3- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند , توسط مدیکال اید در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می شوند ؟
باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوطه انجام شوند, مانند ( بالابر برقی توالت فرنگی و دستگیره کمکی سالمندی )تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شوند. لازم بذکر است که مدیکال اید دارای تیمی از نصابان مجرب و متخصص بوده که می توانند در صورت نیاز کالاهایی که نیاز به نصب دارند مانند دستگیره های کمکی سالمند را نصب و انجام دهند. بدیهی است که هزینه نصب و یا راه اندازی کالا به طور جداگانه محاسبه می شود.
4- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم ؟
همگی کاربران محترم (مدیکال اید) می توانند از طریق درگاه اینترنتی, و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت مدیکال اید , هزینه سفارش را بصورت آنلاین پرداخت کنند.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش , شهر تهران باشد. مشتریان می توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش , در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار ( POZ ) پرداخت کنند.( لازمه این نوع سفارش هماهنگی با کارشناسان فروش شرکت میباشد )